Ψηφιακή επιχειρηματικότητα
Θεματικές ενότητες
Κατηγορία δεξιότητας
Γλώσσα
Πάροχος
ΒΡΕΘΗΚΑΝ 59 ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η Χρήση των Social Media για Επιχειρηματική Δράση
Το μάθημα αυτό εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους στις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις με την ανάπτυξη των Social Media και των Κοινωνικών Δικτύων, που πλέον αποτελούν αναπόσπαστο και αναγκαίο κομμάτι του Επιχειρείν και του Μάρκετινγκ. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται τα Social Media τόσο από την σκοπιά του καταναλωτή όσο και από αυτή των επιχειρήσεων. Στην συνέχεια, αναλύεται η έννοια της Εικονικής Κοινότητας, τα χαρακτηριστικά της, και δίνονται τα σημεία κλειδιά για την επιχειρηματική τους εκμετάλλευση και τη διαχείρισή τους με παραδείγματα επιτυχημένης αξιοποίησής τους. Εξετάζονται τέλος οι εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης στα Social Media, η ορολογία που χρησιμοποιείται και παρουσιάζονται τα εναλλακτικά μοντέλα δημιουργίας εσόδων.
Linkedin - Instagram and Influencers
Το μάθημα αυτό εισαγάγει αφορά στο Linkedin και στο Instagram. Το LinkedIn αποτελεί πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο για τον επιχειρηματία και το στέλεχος, καθώς είναι ο διαδικτυακός του σύνδεσμος με άλλους επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Στo παρόν μάθημα παρουσιάζεται το πώς πρέπει να δημιουργούμε ένα άρτιο και επαγγελματικό προφίλ, αλλά και πώς να το διαχειριζόμαστε. Επιπλέον, εξετάζουμε το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το Instagram το οποίο όλο και περισσότερο κατακτά έδαφος και αξιοποιείται στο επιχειρείν, την τοποθέτηση και διαχείριση διαφημίσεων σε αυτό, καθώς και την λειτουργία και αξιοποίηση των Influencers.
Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση - Οι ιδιαιτερότητες της και οι προηγούμενες Βιομηχανικές Επαναστάσεις
Το μάθημα εξετάζει τις κοινωνικοοικονομικές μεταβολές, που συντελέστηκαν κατά τις προηγούμενες Βιομηχανικές Επαναστάσεις και επιχειρεί να παρουσιάσει μια συνολική εικόνα για τις επιπτώσεις της 4ης Βιομηχανική Επανάσταση.
Εισαγωγή στις τεχνολογίες της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης
To μάθημα εξετάζει ένα ευρύ φάσμα νέων τεχνολογιών που αναδύονται την εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.
Περιγραφή και Εισαγωγική Ανάλυση της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης
Το μάθημα εξετάζει τις νέες τάσεις της βιομηχανικής παραγωγής και τις τεχνολογίες που συντελούν στον μετασχηματισμό των παγκόσμιων αλυσίδων αξίας.
Ψηφιακός μετασχηματισμός και στρατηγικές για επιχειρήσεις
Το μάθημα εξετάζει την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων. Παρουσιάζει, επίσης, τις νέες πηγές παραγωγής προστιθέμενης αξίας που αναδύονται μέσω των νέων τεχνολογιών και καλλιεργεί ένα συνεκτικό πλαίσιο για την εικόνα της σύγχρονης ψηφιακής επιχείρησης.
Big Data, Kυβερνήσεις - Θεσμοί και Ψηφιακή Τεχνολογία
To μάθημα εξετάζει την επίδραση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών στην εργασία και στη διακυβέρνηση δίνοντας έμφαση στα μεγάλα δεδομένα. Παρουσιάζει επίσης τη συνεισφορά του Διαδικτύου στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τους παράγοντες που καθυστερούν την ψηφιακή εξέλιξη των κρατών.
Google Ads
Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσετε πώς γίνονται οι διαφημιστικές καμπάνιες στο Google με κατάλληλη στόχευση και στρατηγική.
SEO: Search Engine Optimisation
Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσετε με ποιες πρακτικές SEO μπορείτε να αυξήσετε τις επισκέψεις στον διαδικτυακό τόπο της επιχείρησής σας.
Εmail marketing
Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσετε πώς μπορείτε να επικοινωνείτε στοχευμένα με τους πελάτες σας με καμπάνιες email marketing.
ΒΡΕΘΗΚΑΝ 59 ΜΑΘΗΜΑΤΑ